Tuesday 8 May 2012

Cintaku Selamanya.



Astaghfirullah..
Allah menegurku.
Aku mohon ampun kepada Allah atas segala dosa-dosaku sebelum ini dan akan datang. Dan aku mohon kemaafan kepada sekalian manusia atas kesalahan yang dilakukan secara sengaja atau tidak sengaja.

Ya Allah..maafkan aku atas segala kelalaianku mengingatiMu..ampunkan aku bila mana aku terlalu berharap kecintaan dunia melebihi kecintaanMu..sesungguhnya aku ini insan yang lemah dan hina. Aku mohon..biarlah kecintaanMu sentiasa menjadi keutamaan bagiku...jauhkanlah aku dari segala kehinaan cinta dunia yang sementara..

Ya Allah..aku mohon keampunanMu atas segala perbuatanku bila mana aku mengagungkan dunia dan pengharapanku untuk memiliki cinta insan melebihi pengharapanku untuk terus memiliki cintaMu. Ya Allah..aku mohon..dakaplah hatiku..peganglah hati ini agar sentiasa dekat denganMu..aku mohon agar airmataku ini jatuh berguguran di pipi hanya untuk terus merayu cintaMu..

Ya Allah ya Rabbi...andai sampai ajalku..aku mohon...Kau matikan aku dalam iman dan Islam...aku mohon..matikan aku bila mana hatiku berada dekat denganMu..aku ingin sentiasa dekat denganMu..jadikan kematianku suatu masa yang aku nantikan dengan penuh kegembiraan untuk bertemuMu dan kekasihMu...Jadikan aku hamba yang selalu dan akan selalu mendambakan cintaMu wahai PENCIPTAKU.....hingga akhir hayatku.

::Lidahku kelu bila membaca kalamMu (21:35) mataku segera kabur lalu berguguran mutiara jatuh dari pipiku dan hatiku sangat takut.. “AJAL MAUT JODOH PERTEMUAN DI TANGANMU YA ALLAH”

No comments:

Post a Comment